POPULARNO

Najveće prevare na Facebook-u

Pošto mi je dopizdilo da gledam određena preseravanja mojih "prijatelja" i pojedinih stranica na facebook-u ,odlučio sam da napišem ovaj post.To čudo 21 veka "Facebook " je pojedinim osobama ušlo u život,pa su odlučili da urade sve,kako bi bili što popularniji.Navodim vam nekoliko primera koje su me zgrozile (zaista nisam verovao da ljudska zloba može doći do takvog cyber nivoa) i onih primera zbog kojih sam se kiselo nasmejao. Pa da krenemo :


1. Epizoda zvana humanost na delu.
Kao što možete primetiti na sledećoj fotografiji ,jedna facebook stranica (inače širi ljubav ) pod imenom "kanter strajk 1.6" Je došla na ideju da "zaradi" lajkove i "share-ove" na tuđoj nesreći.Navodno Facebook za svaki vaš lajk i "šer" daje po 1 evro.JA NE VERUJEM koliko moraš biti bolestan i glup da takvo nešto uradiš.Ironično je to što su sve te osobe koje su samo naivne i koje su želele da pomognu,ispale 10 x veće budale od tog bolesnika koji je to postavio.
2.Facebook vernici
AKO VERUJEŠ U BOGA PODELI SLIKU I LAJKUJ...BLA BLA.
Inače Facebook je molitveno mesto i ako ne lajkujete ovu sliku vi niste vernik !!!
Što bi Pantela rekao : NAČI NEVERA !




Dodatno su me iznerivirale osobe koje su u skorije vreme obećavale hiljade zahteva za prijateljstvo,obaveštenja i tako dalje.Naravno bilo je potrebno "samo" da podelite NJIHOVE slike,da ih lajkujete i da se pretplatite na njihove profile (da bi te dotične osobe posle mogle da imaju hiljade lajkova na njihovim objavama,jer se tako hrane.) Dno!


Uh eto sada mi je bar lakše jer sam podelio ovo sa vama.I bilo bi mi drago kada bi neko od "laika" pročitao ovaj post i osvestio se. 
Slobodno napišite u komentaru ispod ono što vas muči,i da li je i vas ovo nerviralo .
Lajkujte našu Facebook stranicu ukoliko želite www.facebook.com/nikolastr8
Pozdrav do sledećeg posta.
Nikola M.